sobota 15. srpna 2015

Potřetí...

Potřetí indukce, potřetí jsem mámou.

Číslo tři se neumoudřilo, já na poradně 4.8. nic neukecala, takže 6.8. jsem se sklopenýma ušima nastoupila do porodnice.
Vyšetření, ultrazvuk, odhad váhy. A prý tabletu můžu dostat už ten den. To jsem tedy odmítla, že mám knížku a chci volný den. Dopřáli mi ho. Odpoledne za mnou přijela mamka a daly jsme si zákusek v kavárně.

Tableta 7.8. v 7:30. V 11:16 se mi narodilo třetí dítě, druhý syn. Rychlovka, ale zodpovědně říkám, že poslední.

Děti za mnou přišly s tatínkem (a babičkou a dědou) hned 7.8. ve čtyři odpoledne. Nadšení z miminka byli a jsou. Okukovali postýlku (tedy ten plastový box, už v CR nejsou kovové postýlky), Meluzína chtěla hned chovat. :-) Mumín překvapil, protože miminko okukoval, hladil. A nakonec když odcházel, tak mi v pohodě zamával.

V úterý nás pustili domů. Momík je sice citronový, ale to byl Mumín taky a odžloutnul.

Ve čtvrtek jsem se probudila se zimnicí. Překvapila mě teplota, skoro 39. Nechápala jsem, co to jako je. No odpoledne už teplota 39,8 a začalo mě pobolívat prso. Telefonovala jsem na šestinedělí, zda řešit hned nebo zítra u gynekologa. Prý hned. Takže jsme sbalili tři děti a jeli do nemocnice. Doktorka mě vyšetřila, předepsala antibiotka a odfrčeli jsme zase domů. Hrudník bolí, ale dnešní čtvrtá tableta zinnatu zabrala aspoň na teploty. Hurá.

Momík je jinak hodné miminko.

Vedra mě rozčilují, že jsem nemohla ven ani v to úterý a středu. Teď i kdyby polevilo vedro, tak stejně nesmím na přímé slunce dle lékárníka.


A jeden slunící se Momík v porodnici.
Jo a ještě k těm plastovým "postýlkám." Nejdřív jsem si říkala, že hrůza, nelíbí se mi. Ovšem ta manipulace s tím, paráda. Snížit to šlo, takže mohly koukat děti a hladit si miminko, krásně to jezdí, takže stačila jedna ruka, či noha na posunutí. I polohovat to jde. Tedy počáteční nedůvěru vystřídalo nadšení. :-)

8 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Krásné miminko. Srdečně blahopřeji a přeji plno štěstí:-)

danialexi řekl(a)...

Děkuju. :-)

Gabriela Pausa řekl(a)...

Gratuluji k Momíkovi ♥... Přeji, ať je to spokojené miminko!

Akinoma řekl(a)...

Krásnej klučík...a přijde mi taky pořádnej cvalíček :-)

danialexi řekl(a)...

Děkuju.:-) Měl 51cm a 3,79kg.:-)

Aniel řekl(a)...

Gratuluju... doufam, ze se nekde doctu, jake jste vybrali jmeno :)

danialexi řekl(a)...

Díky. :-) A máš to v poště na lapu. ;-)

Amelie řekl(a)...

Je nádhernej...