Castle

Nu, bez mučení přiznávám, že ač mám doma skoro sedmiměsíční mimino a pár hodin denně taky Meluzínu a Mumína, tak většinu času se mi daří trávit zcela neaktivně, sedavě, flákavě a asi bych našla další spoustu synonym pro sledování seriálu. :-) Je to tak, i pořádkumilovná matka tří dětí se může zapomenout.

Castle mě pohltil. :-) Když bych se vrátila v čase zpět, tak to bude tak 13 nebo možná 14 let zpět, co jsem objevila Stargate. Ouuuuuaaaach, RDA v hlavní roli! Od té doby mě tak moc žádný seriál nechytl. Ani Farscape (ačkoliv Claudia Black je prostě k sežrání!), ani Firefly (Morena Baccarin je taky pořádná kost, haha), ani BSG (Tricia Helfer mě ve snech pronásledovala, blonďatá kráska, ach).

Až teď. Teď, když mám na starost celkem akční mimino a jeho dva starší sourozence, kteří nejenže neposedí, ale ani tu pusu  nezavřou.

Už před šesti lety mi o tomto seriálu psal kamarád BE. Že pokud mám ráda Nataha Filliona, tak je s ním nový seriál na Primě. Žel v tu dobu ho vysílali pro mě naprosto v nemožný čas a to někdy po desáté večer. To Meluzína chodila spát kolem 21h a já s ní. Čili Castle jsem zasunula někam kamsi, kde mohl trčet a nebýt vyhrabán nebýt toho, že milá Prima občas hýbla časovou osou ve vysílání jiného seriálu. Ehm. Místo činu Hannover. Ne, nezbláznila jsem se, jen mám ráda různé (a to i německé) kriminálky. A takhle občas v čase začátku Hannoveru běžel Castle. No co už, telku nevypnu, když mimino stejně usnulo. A tak teď už je to tak, že civím každou volnou chvilku na počítači od začátku, v TV pak plynule pokračuju v tom, co jsem sledovat začala.

A díííky, dííííky milý Krrrábe (já vím, že to čteš, chacha), že mé nadšení a stesky zároveň, čteš. :-) Ten seriál je prostě, prostě, prostě... FANTASTICKÝ. :-) A já jsem ráda, že ho mám s kým sdílet.


Nu, Mojík zdárně roste, leze! (kabely, braňte se!), Mumín svůj čas dělí mezi koleje a mašinky a hraní Dobble (se mnou nejvíc... jojo, i mezi čučením na seriál stíhám hrát, občas teda vyhrát:-)), Meluzína pak většinu času věnuje tomu, jak mě a BE přivést k šílenství. K tomu mě občas porazí v pexesu, v Dobble (uaaaa, ale to je tím mladým mozkem, žejo!) a tak nějak se mi tu daří i udržet jakýs takýs pořádek, i když ve chvíli, kdy uklízím, mám pocit, že bych spíš mohla nasávat nové a nové díly.

Tolik od nás.

Hm, kdepak mám sluchátka, abych ostatní nerušila tím fantastickým seriálem.

Btw.... Co Nathan, ale Stana Katic... Aaach. Já vážně netuším, jestli někdy dospěju. :-D

Komentáře