V novém roce

V novém roce je vše při starém.
Kašle Mumín, kašle Meluzína, kašlu já. Můj obličej navíc vypadá, jako by na něj někdo nalil hodně hodně teplé vody. Nevím, zda to mám k rýmě nebo propukla nějaká alergie. I když podle jednoho děd... ehm, staršího pána, v tomhle období žádné alergie nejsou. Haha.

K tomu děd... ehm, staršímu pánovi. Přijde na hřiště, ani nezabučí, ale hlavně pečlivě hlídá svého svěřence (střídá holku a kluka). Hlídání spočívá v tom, že se ošklivě dívá na ostatní děti, které se na hřišti hemží. Samozřejmě když odchází, tak nezabučí opět.

Nevím no. Leckdo ze starší generace si stěžuje na ty nevychované fracky, ale kdo je teda vychovával? Mě vychovali rodiče k tomu, že kamkoli přijdu, tak mám pozdravit, při odchodu se rozloučit. Takže to prostě praktikuju i na dětské hřiště. Pokud už tam jsem a přijde někdo jiný a pozdraví, jako slušně vychovaná mladice mu na pozdrav odpovím. Tenhle pán nepozdraví. A já už se taky nebudu zrovna u něj namáhat. Stejně jako i u jiné paní. Zhruba věku tohoto chlapíka.

Dítka moje to zdravení někdy flákají, takže piluju piluju a doufám, že z nich nevyroste výše zmíněný pán.

Mojík občas mění svůj spací režim a to tak, že když ráno můžeme vyspávat, tak nespí a když je potřeba vstát, tak bych chrněl. Přes den je to podobně. Když to není potřeba, tak vyspává, když potřebuju, aby se prospal, tak civí a chce být baven.

Je to jinak dost usměvavé mimino. Směje se i na lidi, které vidí poprvé v životě. Smích má rád. :-)

Meluzína má ráda kočky. V jedné slabé chvilce jsem slíbila kočku, až půjde dítko do školy. No, sice půjde až v září 2017, ale to se taky kvapem blíží. "A mamiiii, že budeme mít koťátko? Že jo????" No, to se uvidí. Zatím dumám, zda sehnat kotě útulkové nebo nějaké papírové.

Mumín miluje vláčky. A tak celkem často dřepím v pokojíku a jezdím s Jamesem, zlatým Dieslem a pruhovaným Jamesem. Klik
Tedy těch mašinek je tam mnohem víc než znám, ale děti mají přehled. Ježíšek donesl i velkou knihu s příběhy o těchto mašinkách a děti jsou spokojené. Škoda jen, že těch dřevěných máme tak málo ze seznamu, ale asi se všechny nevyrábí. Čína nestíhá nebo nedostala poptávku.

BE má rád kešky a běhání, obému se věnuje intenzivně. :-)

No a já mám ráda ty výše zmíněné a taky běhání a pole dance. I když minulou středu jsem pole dance musela vzdát. Mojík, to usměvavé miminko, tam spustil takový řev a nebyl k utišení, že jsem se po rozcvičce sebrala a šla s ním domů. Asi chtěl, abych stihla co nejvíc uklidit po malování pokojíčku a toalety. No stihla jsem toho tedy dost.

Všem čtenářům vše dobré v novém roce.

Komentáře