Vánoce a tak všelijak

Kolikrát si říkám, že něco napíšu, i si v hlavě sumíruju co přesně a nakonec nesepíšu vůbec nic.

V úterý jsem měla návštěvu, moc milou a vzácnou, Krrraaaab a Terka. :-) Návštěvu ocenila i Meluzína, páč pan Krrrraaaab přivezl DVD Ledové království. :-) Já jsem si užila s návštěvou i kavárnu, žel jen na slabé dvě hodiny, páč Mojík je holt mimino, co chce sosat celkem často a i kdyby to ne, tak maminčina náruč je prostě maminčina.

Teď už k těm Vánocům.
Štědrý den byl hlavně pro Meluzínu úžasný a plný dojmů. Tedy spíš večer.

 Ale vezmu to od salátu. :-) Jelikož jsem chtěla trávit svátky u nás doma, tak jsem musela uplácat i salát. Byl to můj teprve třetí v pořadí. A musím se pochválit, povedl se mi. Pravdou je, že finální chuť je i zásluha BE, který se nebál dosolit a dopepřit. Takže vlastně se povedl nám. Mamka mi salát pochválila.

Salát jsem dělala ve středu. To jsem taky byla na letošní poslední hodině pole dance. Meluzína chtěla jít se mnou a tak jsem ji vzala. Klasicky zrovna moc neposlouchala, chvílema se tam i pletla, ale celkově to šlo. Zkoušela šplhat po tyčích a šlo jí to výborně v punčoškách, bez punčošek vůbec.

Odpoledne 24.12. přijela moje mamka a já se pustila do smažení krůtích řízků (vivat BC!).
Večeřeli jsme v půl šesté, děti krásně zdržovaly. Já si ze svého dětství pamatuju, že jsem do sebe večeři naházela, abych konečně mohla dostat dárky. On vůbec Mumín zatím moc nějaké Vánoce nechápe, on si totiž ani nepřál nějaký dárek. :-) My tři dospělí jsme pozorovali děti, jak pomalu jedí své nakrájené řízky a hranolky (salát nejedí).

Dárky jsem pod stromek doslova v rychlosti naházela. Schované byly v úložném prostoru gauče a zatímco děti, mamka a BE vyhlíželi Ježíška u balkonových dveří, tak já vylovila dárky a sázela je pod stromek. Do toho mi ječel za zády Mojík. Pak jsem zazvonila na rolničku (od Abbie, krásně zvoní, tak funguje jako zvoneček :-)) a za chvilku se vřítila do obýváku Meluzína. Uviděla dárky a vrhla se na ně. Jásala, že dostala svítící mořskou pannu a pak ještě nadšená ječela, že má kostým Sofie a nový Elsy. :-) Dohromady s Mumínem dostali jednorožce, ten byl v dopise pro Ježíška nakreslen. Mumín dostal blikající a hlučící auto policie. Už má hasiče a sanitku, tak ať IZS má koplet. Tunel ke kolejím a ještě pár vagonků a jednu lokomotivu. Dohromady dostali dětský atlas světa a velkou knihu o mašinkách ze Sodoru.
Celý večer tu pak Meluzína vyprávěla, jak vyhlíželi, pak zaslechla cinkání a najednou tu byly dárky. No a jelikož já v té chvíli, co Meluzína vrazila do místnosti, uklidňovala řvoucí mimino v košíku, tak jsem mohla dělat děěěěěěsně překvapenou, že tam jsou dárky. :-)
Mojík dostal recyklovanou knížku. :-) I to Meluzína okomentovala, že tuhle jsme přeci už kdysi měli a to je fajn, že i když jsem ji vyhodila, tak ji Ježíšek zase donesl. :-D

Na to, že mi to ježíškování nešlo moc přes pusu, tak si to nakonec dítko užívá a já tu hru hraju. Ovšem až přijde na to, že Ježíšek vlastně není, tak se fakt hroutit nebudu.

Po jednom dárku a jednom společném dostaly ještě u mé mamky a u tchánovců. Jeřáb pro Mumína je asi tak nějak stejně pro Meluzínu a původně zamýšlené kostky pro Mumína, nakonec pro oba, využívá samozřejmě taky ona. :-)

Co se ujalo hodně hodně moc, je hra Dobble. Meluzínu baví a moc se jí líbí, že občas vyhraje.:-)

Mě obdaroval knihou a já jeho taky. :-)

Joooo, ad kostýmy... Ten sofiový je příšerně zpracovaný a rozpadavý a elsový zase ve velkém pouští třpytky. Třpytí se mi podlahy, oblečení, děti. Prostě vše, kde se jen Meluzína v kostýmu mihne.

Komentáře