Jsou dny, kdy to šumí...

... no a pak ty, kdy to nešumí, to jsou dny, kdy trnu, že se z té teploty u mimina vyklube bůhvíco.

Minulé úterý jsem na Mojíkovi objevila dva červené fleky. Jasné, od otlačení, žeano. Ale fleky se začaly šířit po celé tváři a na hrudníček. Sbalila jsem tedy dítko, ať na něj mrkne doktorka, měla jsem podezření na alergii.
Už cestou dítko bledlo a bledlo a když jsem se konečně dostala do ordinace, měla jsem dítě bledé jako vždy, po flecích ani památky. Doktorka si Mojíka poňuchala, říkala mi, že si ho nechá a já můžu jít. :-) Mojík se na ni smál.

Doma jsem Mojíka nakojila a fleky zas. No tak jsem si říkala, že když zase zmiznou, tak to nebudu řešit. Flekatěl takhle celé úterý.

To jsem taky zkusila upéct tento koláč: křehký čokoládový koláč s hutnou tvarohovou nápní. Chuťově se mi povedl, to se tedy pochválím. Vzhled dle webu nikoli.




Ve středu Mojík flekaťel nadále. Odpoledne přišla Meluzíní kamarádka ze školky se svou maminkou. Holky si hrály, dokonce i Mumín s nimi. Mojík se provětral s BE. Pak i kamarádka viděla, jak nám dítko flekatí a zase bledne. A pak se zeptala, zda nemá Mojík teplotu. Frajersky jsem tvrdila, že nemá, že "měřím" rukou na čele a na spáncích. Když  návštěva odešla, tak jsme s BE zkusili dítko oměřit teploměrem. Voilá a 38,3. Paráda.

Celý čtvrtek si tak Mojík hřál a hřál. Ale v zásadě jinak byl usměvavé mimino.
Taky jsem s dětmi ve čtvrtek vyrazila ven. Dopoledne jsme jeli kočárkovat všichni, viz nějaký příspěvek níže, odpoledne se už jen váleli v listí a dělali kupky a házeli nosy na hřišti.

V pátek Mojík nehřál, moc mě potěšilo, že teplotu  nemá, hned byl ten den lepší.
Venku bylo zase docela hezky= nepršelo, nebyla zima. Takže zase listí. Mám podzim ráda a dětem se taky líbí.

Na sobotu nás pozvala moje mamka na oběd, tak jsme vyrazili dopoledne. Bohužel Mojík zase hřál. I tak ale sobota byla moc prima. Slunce tentokrát svítilo a příjemně hřálo. Zašli jsme na hřbitov a pak na hřiště. Mamka šla s námi. Jsem ráda, že i na to hřiště.

V neděli ráno si Mojík hřál. Odpoledne jsme odjeli k tchánům. A to už mi přišlo, že Mojík nehřeje. Nechtěl ale moc spát, takže si pořádně zařval, než se mi ho podařilo utišit.
Cestou zpět jsme se zastavili na hřbitově v Topoli. Byla už tma a Meluzína šla s BE. Líbily se jí svíčky a taky jak jsme byli dál od městského osvětlení, tak byly nádherně vidět hvězdy. Meluzíně se líbí vozík. :-D Velký vůz si pojmenovala nákupním vozíkem. A má vlastně pravdu, on tak vypadá. :-)

A je tu pondělí. Vyrazila jsem k doktorce poněkud později, než jsem chtěla, ale naštěstí jsme byli druzí. Mojík samozřejmě bez teploty, bez fleků, usměvavý. :-) Podle doktorky to byla viróza a fleky k ní.
Doufám, že je aspoň na měsíc pokoj. Nedělám si naděje, že zas něco nebude. Přeci jen má doma dva starší sourozence chodící do školky.



Komentáře