Pondělky - dny blbci?

Minulé pondělí jsem rozpárala mondíkovi nárazník. Opraveno.
Byla jsem z toho smutná a říkala jsem si, že mi ten týden teda začíná. Zbytek týdne naštěstí proběhl poklidně.

A toto pondělí nebylo lepší. Dva školkáčci mi zůstali doma. Pro jistotu, když o víkendu kašlali a rýmovali a Meluzína i teplotu. Včera jim nic nebylo, plní energie.

Šla jsem se všemi ven, páč Mojik pěkně usne venku a pak vydrží spát klidně dvě až tři hodiny. No a Meluzína chtěla taky kočárek. Odmítla jsem, páč procházka měla směřovat do Kauflandu pro knedlík a tam fakt stačí můj kočár, ne ještě Meluzíny a Mumína.

Slíbila jsem tedy nosítko na kočku, Meluzíně ušila kamarádka. :-) A zrovna když jsem se chystala na chodbě Meluzíně nosítko nainstalovat, tak musela vycházet sousedka. Chodba doma i venku je úzká. Tak jsem slíbila až dole, Meluzína protestovala a tak jsem syčela, ať jdou oba dolů, byla jsem nervózní a vysypala jsem Mojika z vložné tašky na schody. :-( Stihla jsem ho tedy zachytit tak, že se mu nic nestalo, ale bylo mi zle víc než když jsem ten nárazník.

Ona totiž sousedka musela slyšet jak vycházíme (ehm, jsme dost hluční) a nemohla chviličku počkat, že jo. Nemám ji ráda od chvíle, co se vtírala do přízně Meluzíny (Meluzíně tenkrát asi 9m) a Meluzína se schovala BE do  náruče a nereagovala. Sousedka na tuhle schovávačku reagovala dost podrážděně. V té době se Meluzína nedružila ani s lidmi, co běžně znala, natož se sousedkou, kterou viděla tak jednou do týdne na schodech.
A pak se Meluzíny někdy před rokem ptala, proč doma volá o pomoc. Meluzína jí řekla, že nevolá. Bodejď, plakával Mumín, který měl potíže chodit dělat bobek a ječel u toho "pomoooooooc." A to se jí ptala tak, abych o tom nevěděla, ale Meluzína je upovídaná, tak jsem to věděla, že.

Mojik naštěstí v pořádku, ovšem nespal. Mění si svůj spací režim.

Začínám se bát, co bude příští pondělí. Vlastně mi má přijet kamarádka na pedikúru. :-)


A foto z páteční procházky. :-)

Jakmile totiž Meluzína projeví přání vzít kočárek, chce Mumín taky. A u nás se navíc nevozí panenky, ale plyšové kočky. Meluzína tam má taky kočku. :-)

Komentáře