Pečení

Peču celkem ráda. :-) A taky ráda pojídám pizzu. A to leze do peněz. Tak jsem se předevčírem probírala recepty a zjistila jsem, že mi BE vytiskl čtyři recepty na pizzu. To byla výzva. Pověděla jsem mu, co mi má zakoupit a včera jsem to zkusila. A nedopadlo to špatně. Nakonec jsem zjistila, jak je to jednoduché. Mně zase BE vždycky říká, že je jednoduché udělat svíčkovou a rajskou omáčku, já mu zase říkám, že mrkvový dort je taky pohodička, estonský kringel taky. :-) Prozatím jsme to nezkusili si přehodit. :-)

Pizza tedy jen se šunkou a sýrem, nějak jsem nestíhala víc, protože už jsem tu měla kamarádku.

Vzhledově bída, viz výše, až budu doma sama, tak si s tím možná vyhraju. :-)

Středa vůbec byla hektická, protože až navečer jsem měla čas udělat pro Meluzínu puding. Čokoládový, jiný nejí. A taky mi došlo, že dnes má dorazit další kamarádka, takže co ke kávě? Muffiny. V sedm večer jsem se tu patlala s muffiny, ale tentokrát jsem s jejich vzhledem byla spokojená. Chuť jako obvykle nic moc, jsou takové tuhé. :-(






Ke kávě jsme si daly obě. I když jsem si říkala, že bych se sladkým měla brzdit. Na druhou stranu v úterý jsem byla běhat, včera jsem křepčila (za doprovodu bdícího Mojíka) na pole dance a dneska jsem byla opět běhat. Sice jen tři kilometry, protože se nám po kilometru a půl silně rozpršelo, ale každý pohyb se počítá. :-)

Zbyla mi půlka kostky kvasnic, tak si možná uplácám lívance. :-)


Komentáře