Sprostá slova pro milého Mojíka jsou....

...? SPÁNEK V NOCI

V pátek bude Mojik slavit sedm neděl. A já sedm neděl pořádně nespím. Co si lidem kolem stěžuju (a že teda jako stěžování mi jde na jedničku), tak nechápou, jak můžu fungovat. Taky to nechápu, ale mně navíc chutná i jíst. Tady by se hodil ten smajlík co bije hlavou o zeď. Když už teda nespím, tak proč nemůžu ztratit chuť k jídlu, ha? Zhubout by se mi hodilo, třeba jako by mohlo mít tohle třetí dítě prveství v tom, že při kojení budu hubnout, haha.

Včera se navíc nekonal pro mě ani ten tři a třičtvrtě hodinový spánek. BE velmi šikovně přikryl košík dítku, aby ho jako nevzbudilo světlo. Jenže to udělal někdy mezi půl sedmou a sedmou (těžko říct kdy přesně, já si byla nahoře aspoň zacvičit, když běhat jsem jít nemohla). Než jsem si toho všimla a došlo mi, co to vlastně znamená, bylo osm. Pak už nepomohlo ani světlo, ani můj nepříčetný řev, co to jako má znamenat.

V půl deváté jsem si vařila kávu, abych jako zvládla neusnout. Dítko plné energie se vzbudilo v devět. Tou dobou už jdeme spát a nebo spíme. Tak jsem vyžehlila, umyla a utřela nádobí. Chvilku jsem si poslechla Český rozhlas. Po půl jedenácté Mojík sám! usnul, přenesla jsem ho nahoru (jooo, to je taaaaak prima chodit po příkrých schodech po tmě s miminem v ruce), kde se samozřejmě probudil, kroutil se a zíral. Ta zase uspávat, zkusit nakojit a voilá, před půlnocí usnul.

Noc stála za starou bačkoru, protože se prostě po těch třech hodinách a třičtvrtě, co si naspí v kuse, budí tak po dvou a méně. Do toho neustále ze spaní fňukal Mumín.

Před šestou jsem Mojíka kojila s tím, že pak bude chrupkat a já zalehnu taky (když už Mumín po dvou dnech doma šel do školky). Hahaaaaaa. Veliká modrá očka se otevřela a pěkně na mě zírala, pro jistotu ještě přihodil drahoušek úsměv, asi abych se už fakt nezhroutila.

Uvítám rady jak přežít bez kafe (no, Mojík spí takhle pitomě pořád, ještě než jsem se začala kávou dopovat) a hlavně jak ho naučit déle spát! Dělám všechno jako u druhého a je to tak jiné.

Takže, zíííííííííííííííííííííííív, pěkný den všem.

Komentáře

  1. Prosím, američtí vědci dokázali, že jednou z příčin obezity je nedostatečný spánek!

    Držím pěsti, ať malý terorista konečně pochopí, kdy a jak je záhodno spát.

    PS: Všichni jsme si tím prošli, já se vždycky utěšuji tím, že v patnácti mi už snad lézt do postele nebudou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jajaj, to mě američtí vědci moc nepotěšili. To abych víc cvičila.

      Děkuju, kéž by pochopil brzy.:-)

      Vymazat

Okomentovat

Díky za komentář.