Pole dance

Pro křepčení u tyče jsem se rozhodla už loni, shodou okolností ve stejném čase jako letos. :-)

Vůbec nevím, jak mě to napadlo, že jsem zkusila zagůglit, kde se ráčí nacházeti nějaké studio v našem městě. A hle, ono se ráčí nacházeti a ještě v mé dochodové vzdálenosti (mno, v dochodové vzdálenosti je celé tohle placaté město).

A tak jsem se loni přihlásila. Brzy jsem zjistila, že to nebude lážoplážo pohoda, jak by se mohlo zdát díky americkým filmům. Ono zvládnout elegantně i základní točku je docela náročné. A což teprve točka s podtočkou. Haha. Odchodila jsem loni 14 lekcí, když jsem se raději kvůli těhotenství odhlásila.

Na konci prázdnin už jsem bez pohybu nemohla vydržet (chůze do čtvrtého patra už se nebere jako pohyb). A chtěla jsem stejnou lektorku. Žel ta má jen úplné začátečníky, takže své uskladněné peníze v kase studia, jsem tedy investovala do opakování. A je to dobře. Paměť na točky je prostě krátká a fyzická nepřipravenost (způsobená pěti měsíci flákání) tristní.

Už se těším na statické prvky, páč to se musím pochválit, ty mně šly. :-)
Tohle je loňské vajíčko. :-)

Po včerejší lekci a protahování mě bolí snad celý člověk, ale spokojeně bolí. Je jen smůla, že ta hodina tak rychle uteče a že nejsou aspoň dvě lekce týdně.

Mimino se pro dvě lekce ráčilo nacházeti s tatínkem, od příštího týdne se bude držet se mnou, páč tatínek a staršáci si protáhnou těla v Sokole. :-)

Sportu zdar.

Komentáře

  1. To je super! Také jsem se začala hýbat. Cvičila jsem 10 minut podle videa a další dva dny se nemohla hýbat :-D. Zítra už to zase dám...

    OdpovědětVymazat
  2. To tě potěším, když jsem si dala poprvé po porodu nějaké ty cviky, tak jsem se taky nemohla druhý den hnout. :-) Ale tělo si zvykne. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář.