Hodné miminko... a spánek... A taky školka.

Hodné miminko to je, spí taky. Přes den. Noci už jsou horší.
Přes den pěkně 2x až 3x 3-3,5h spánku, v noci jsou to maximálně dvouhodinovky. Jsem ale ráda, že už přestal v noci řvát. Jak mu nešlo usnout, tak vždycky řval. Přes den mi to nevadí, to ho mileráda ponosím na ruce, případně v šátku, ale v noci chci SPÁT.

Jak mám občas problém usnout kolem druhé ráno, když mě něco/někdo probudí, tak teď teda fakt nemám. Nakojím, přebalím, šoupnu dítě vedle sebe, padnu na polštář a spím. Dvě ráno nedvěráno.

Funkci ranního budíku před šestou Momík převzal s grácií. A abychom jako nespali moc, protože i přepat se dá, žejo, tak vstává ještě dřív než Mumín. Předevčírem ve 4:50, včera až v 5:10, dneska si pospal ještě déle (usnul někdy v 3:45) a to do 5:30! Zaspat do školky a do práce se fakt nepodaří.

Taky mi teď stačí se dostat do polohy ležmo a okamžitě zavírám oči, bohužel se mi to daří i když jsem tu sama na všechny tři. To pak vstávám a naliju do sebe hrnek kafe.


A teď školka. Mumín šel včera poprvé. Vykračoval si se ségrou vesele, věděl, že jde do Berušek a ségra do Žabiček.
Převléknutí v šatně v pohodě, do třídy vletěl, páč se těšil na hračky. Ani se nerozloučil. Tak jsme tedy šli s Meluzínou do Žabek. Meluzína je už starý mazák, navíc se do školky těšila od začátku prázdnin. :-)
A jí ani nevadí paní ředitelka. Ona si fakt zvykne na všechno. Ale asi jsem jako dítě nebyla jiná.

Vyzvedávala jsem děti po obědě. Je to teda adrenalin, lítat sem a tam (žáby jsou v patře a beruše v přízemí) a ještě mít na paměti, že mám s sebou kočár. Momík spal, jak je jeho zvykem, spát přes den velmi dobře.
Učitelka mi řekla, že Mumín hodně plakal. Asi jak se odtrhl od hraček a zjistil, že nikdo známý, tak plakal. Vyzvedávala jsem ho ale bez pláče.

Uvidím, co dneska. Ještě mu nejsou tři, tak jsem ochotná ho chodit vyzvedávat, ale pak už pěkně i spát. Musím vychytat nějaký čas, kdy si lehnu taky.

Teď jak to píšu a Momíka chválím, tak už se budí, dneska to na 2-3x tři hodiny nevypadá. Nu což, třeba bude déle spát v noci, haha.

Komentáře