Cvičení

Cvičit je potřeba. Musím těch zbývajích pět tučných  kilo dát pryč. Jako dejme tomu, že vypadám pořád obstojně, ale džíny a jejich velikost tvrdí něco jiného. Nevejdu se do nich.

Minulý rok jsem touto dobou cvičila především podle videí z youtube. Fitnessblender, to byla pro mě nejlepší videa. Především ta desetiminutová.

Dneska jsem zkusila dřepy. Přiznávám, že jen devadesát, páč těch posledních deset, které jsou s výskokem, bych prostě nedala.

V pondělí se chystám vyběhnout, někdy v průběhu září opět pole dance. Těším se, fakt se těším, pohyb mi hodně chyběl.  Ne, že bych se se třemi dětmi a každodenním vyzvedáváním dítek po O, nehýbala, ale prostě běh je něco jiného a pole dance tuplem. Tak mi držte, prosím, pěsti, ať sebou neprásknu po prvním kilometru a ať se na tyči udržím aspoň pět vteřin. :-)

Komentáře