Žižka, teda Žižková

Meluzína je doma. Dorazili s BE kolem desáté. Pěšky. Z nemocnice je to sem prostě kousek. Kdyby pršelo, tak bych pro ně dojela, ale svítilo slunce, tudíž procházka po dni stráveném v nemocnici jim prospěla. :-)

Kovové cosi vyndané, Meluzína narkózu zvládla skvěle, jíst jí chutná, dneska tam lítala po postelích plná energie. Kontrola v pondělí. Obvaz z oka můžeme sundat v průběhu zítřka (zpráva říká, krytí ponechat do zítřka, takže to beru tak, že jí to sundám kolem oběda). Klidový režim. Škoda, že ve zprávách se nedoporučuje, jak toho klidového režimu dosáhnout. Stejně jako mi doktor neřekl, jak přimět BE k sexu, který mi byl doporučen, haha.

Co ovšem bude práce pro zásahovou jednotku, je mazání ofalmoframykoinu Meluzíně do oka. BE to dělal teď před obědem a Meluzína ječela a bránila se tak, že Mumín ji šel s řevem bránit a BE schytal pár plácanců. Zítra tohle budu muset dělat minimálně 2x já, totéž v pátek. Bojím bojím.

Oko šetřit, nenamáčet. Chm... V sobotu jdeme na oslavu narozenin, mají být vedra. Je mi Meluzíny líto, páč samozřejmě na té oslavě je zahradní bazén.

Je půlka července a mám dojem, že děti nebyly od začátku prázdnin zdravé. No a až se uzdraví, tak se přiženu s miminem a zas bude po zábavě.


Komentáře

  1. Hlavní je že oko je už v pořádku.To je to nejdůležitější. Užívejte si krásné léto.:-) Napadlo mě co zkusit do zahradního bazénu plavecké brýle ty by oko nejspíš ochránily.Tak si hezky užijte oslavu.

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala brýle i se šnorchlem, ale šnorchl nakonec nevyužila. :-) Stačily ty brýle. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář.