Teplo, těhotenství, nemoci a tak všelijak

Teplo... No je mi. Sice jsem absolovala už dvě těhotenství přes tepla, ale snášela jsem to líp. Nenosila jsem totiž kompresní punčochy. Teď musím. Teplo neteplo, vzhled nevzhled, noha mě bez punčoch bolí až na ni ani došlápnout nemůžu. Fakt nedík famílie S. :-(

Měla jsem jet na svůj poslední solo víkend, užít si IKEA, srazu s kamarádkou a smůla. K tomu vyššímu stupni těhotenství mám ještě rýmu, chraptivý hlas a dneska jsem začla kašlat. Do toho děti obě kašlou. Meluzína teda méně, Mumín skončil na ventolinu. U Mumína je teda jedno, že musí být zavřený doma, ale Meluzína je vodní živel a jití do akvacentra by ocenila, žel když kašle tak smůla. BE rýmoval taky, ale ten se toho zbavil lépe. Možná je to tím, že na kus dne odejde do práce a nikdo na něj neprská.

Těhotenství se mi pomalu chýlí ke konci a já jsem mírně na rozpacích z porodu. Ani jedna porodnice v okolí neumožňuje volbu polohy pro samotný porod. A bohužel porodnice, kde jsem porodila obě děti, připoutává nožky a nemá ani jedno moderní porodnické křeslo. Porodnice, kterou mám nejblíž jedno moderní má, ovšem na nadstandardním sále za 570Kč (a to ještě nikdo nezaručí, že bude volný). Čím dál víc chápu domarodky. Asi spousta porodníků ještě nepochopila, že jim nejde o vymalované stěny a manželskou postel na sále, ale možnost se svobodně pohybovat při první době porodní a při druhé si zvolit polohu, která je příjemná rodičce a ne personálu. Odpůrci pořád dělají bububu, že když se něco stane doma, nikdy si to neodpustí a blablabla. A když se stane něco v porodnici, tak to odpustí komu přesně? Oni totiž doktoři dají pacinky pěkně dozadu a my za nic nemůžeme. Nepopírám vyspělou péči po komplikovaném porodu, ale docela by mě zajímalo, kolik komplikovaných porodů je jen díky zásahům zdravotnického personálu. A máme prý v ČR malé procento úmrtnosti novorozenců. Bodejď ne, když ty špatné kuchnem ještě dřív než dostanou šanci se narodit a normálně umřít.

Mimochodem, nedávno mi odrodila kamarádka, mladá porodní asistentka jí nadávala, že se nesnaží, že tlačí špatně apod. Nadávat prvorodičce, že se nesnaží??? Uaaaaa. No kde to jsme?

Ne, nejsem domarodka. Nemám na to "koule" zařizovat pak pediatra, odběr z patičky, nevěděla bych, kam s placentou.


Tak jsem se pěkně vypovídala na blogu. A prosím pěkně, tohle je můj názor, já ho takový mít budu a budu, neumím pořádně argumentovat, nemám po ruce statistiky, tak mi ten názor neberte a mějte ohled na to, že aktuálně jsem v devátém měsící těhotenství, vím, co mě čeká a co prostě nemůžu změnit a štve mě to. Ráda si popovídám o svém názoru s ženou, která už dítě porodila. Jinak ne. Díky. 

Komentáře