Sobotní výlet do ZOO

Ten včerejší den málem přebil to, co jsem chtěla napsat už dřív.

V sobotu jsme si zavýletili do pražské ZOO. Původně měla jít Meluzína na oslavu narozenin kamarády ze školky, žel přišly do toho dětské nemoci (my ovšem zdraví) a oslava byla zrušena. Jako takovou náplast, že neuvidí holčičku ze školky, jsem vymyslela zoo.

Chtěla jsem vyjet brzo ráno. Mumín přeci vstává před šestou, tak bychom mohli být na devátou v Praze. Noooo. Nechala jsem ale spát řidiče, aby se jako fakt prospal (on si to možná nemyslí:-)) a vyjížděli jsme ve třičtvrtě na devět. Cestou jsme drobet zabloudili, ale můžu si za to sama, spoléhala jsem na mapy vytisklé BE a sama se nepodívala. V Holešovicích jsem to už ale znala, takže nakonec jsme v půl jedenácté přistáli na jižním parkovišti. Tímto vchodem jsem šla poprvé.

Popisovat odkud kam jsme chodili je asi zbytečné. Suma sumárum to bylo 6 hodin courání a dívání se. Naše vydra Meluzína se i smočila v dětském brouzdališti. Před dvěma lety bylo po povodních a dětská zoo zavřená, tak ani nevím, zda už tam to brouzdaliště bylo nebo ne. Každopádně teď bylo, počasí celkem přálo, tak se Meluzína vykoupala. Taky se svezla na koníkovi. I nanuka jsme oběma dětem koupili, takoví jsme grandi. :-)

Stihli jsme i deštík.

Nejvíc se Meluzíně asi líbili tučňáci, protože na ty jsme šli ještě před odjezdem.

Nazpět jsme opět bloudili. Nechápu, jak to děláme. Jedem jedem a najednou prásk, dálnice a už se nedalo sjet. Takže jsme fofrovali na první sjezd. Naštěstí první sjezd je na Úvaly. Mnoooo, že by teda tam značení fungovalo, to jako neeee, ale na cestu, kterou známe, jsme se dostali. Děti to naše bloudění prospaly.

Mám pražskou Zoo ráda a jsem ráda, že se tam líbilo i dětem. Mumín tam byl poprvé, Meluzína podruhé. Všichni jsme si pocákali slona pro štěstí. Myslím, že to byla příjemná náplast za zrušenou oslavu. :-)

PS: Oslava odložena na srpen. Nu, to už tam Meluzínu doufám doprovodním s novorozencem, páč věčně se mě držet snad nebude. :-)

Komentáře