Oslava

Sobotní oslava u kamarádky se vydařila na obří jedničku s hvězdičkou.
Přijeli jsme jako druzí. Meluzína okamžitě nasadila potápěčské brýle a hupla do bazénu. Dalo by se říct, že tam trávila veškerý čas až do třičtvrtě na devět, kdy jsem jí oznámila, že prostě konec. Ven lezla jen aby se trochu zahřála, rty měla dost často promodralé, ale jakmile chytla barvu, letěla do bazénu znova.

Mumína bazén nezajímá, je tam na něj moc vody. Tak raději trávil čas s hračkami na trávě, případně u skleníku, kde jsou dvě obří vany plné vody na zalévání. On a ještě pár dalších dětí vanám od vody dost ulehčilo. Před skleníkem se i rybník objevil.

Mumín, Meluzína a BE zůstávali spát ve stanu, já v půl desáté večer odjela k přespat k mamce. S mým velrybím břichem jsem odmítla spát ve stanu. :-) Pro tyhle tři jsem si pak v neděli přijela kolem desáté. Hádejte, kde jsem našla Meluzínu a kde Mumína. :-)

Fotodokumentace bohužel chybí. Na tuhle oslavu my prostě foťák tradičně zapomínáme. Docela mě to mrzí.

Zbytek neděle jsme proleželi doma. Přiznávám, že v těhle vedrech prostě dětem pustím počítač s jejich oblíbenou Mašinkou Tomášem a dělám, že neexistuju. Kdybych měla dvě děti, co mají vodu rády, tak bych se i odvážila na bazén. Žel já mám jedno dítě vodu extrémně milující (čím víc tím líp) a druhé vodu extrémně nenávidějící (snese tak pět cm vody ve vaně, to je tak maximum). Tím pádem prostě k bazénu nejdu, Meluzínu bych asi sotva uhlídala a Mumín by se nudil. A ani zábavu na doma se mi už nechce vymýšlet. Nějak jsem si to těhotenství špatně naplánovala, velryba na suchu a vedro. Uuuuuuf.


Ad očičko. Zdárně zhojené, mastičku používat do zítra. Meluzína se všem dětem na oslavě chlubila, že byla na operaci a musí si dávat mastičku do oka a když ji dostávala, tak sháněla co nejvíc dětí, aby se podívaly. :-)
Mumín nesmí být pozadu se zraněním, tak včera u mé mamky šlápnul na plastové hrabičky. Normálně uprostřed bytu. Nadělá nepořádek a pak běhá. Na noze zhruba centrimetr dlouhá rána a asi tak dva milimetry hluboká. Mumín tedy opatrně našlapuje a kvílí, jakmile se přibližuji s aloe vera vodičkou. Tu mám od mamky. Taťkovi kdysi pomáhala hojit rány...

Komentáře