Dubové kapky

Trochu propagace neuškodí, zvláště když můžu prohlásit, že to funguje.


Dubové kapky od Dědka Kořenáře.

V neděli jsem objevila na mandlích bílé fleky, trochu mě krk pobolíval a navíc mi lehce stoupla teplota. Měla jsem samozřejmě "děěěěěsnou radost."

A je středa, po flecích ani památky, po bolesti taky ne. Přiznávám, že chuťově nic moc, ale pomáhají a takový Bioparox, který jsem kdysi vyzkoušela, je asi tak desetkrát horší.

Chlap vyzkoušel i dubovky do nosu. Tedy ten tanec, co tu pak předváděl, byl velice zajímavý a poučný (= já to nikdy zkoušet nebudu, i kdybych měla mít nos plný o týden déle), ale zabralo to.

Jako bonus jsou vtipné popisky u produktů. :-)

Cena tedy připomíná drahotu, ale stojí to za to. Ještě můžu doporučit diviznové kapky, ty cpu do dětí, když se jim objeví rýma. Teda především do Mumína, jemu rýma obvykle skončila na průduškách. Naštěstí jim to chutná, tak když mají přes den byliny popíjet, sami si říkají. :-)

Komentáře