16!

Žel ne roků... Ale kilometrů!

Jdu se pochválit, včera jsem uběhla na jeden zátah 16,1km. Původní plán byl aspoň těch deset. Už vím, že když poběžím rychlostí zhruba 9,5km/h, tak mám šanci na pěkné vzdálenosti. A dařilo se. Žel mobil se rozhodl, že mě potrápí a vypnul se. Naposledy si pamatuju vzdálenost 3,74km, jenže jsem nevěděla kde přesně. Takže jakoby nový běh s tím, že musím zaběhnout alespoň 6,26, aby mi to dalo deset.

Takže už jsem byla poblíž domu, v duchu jsem si načtrtla trasu kolem Kauflandu s tím, že poběžím na vzdálenější přechod. Jenže nohy zamířily doleva, namísto doprava. "Co to dělám? Přeci nepoběžím znova tu samou trasu!" A nakonec, co by ne, běží se dobře, zkusím to. Zkusila a komplet celou, kterou si tak běhám. Na konci 11,63. Podívala jsem se ještě do historie aplikace a hle, součet běhů 15,8km. Doma jsem rychle zapnula počítač a v mapách naklilala neměřenou trasu: 300m. A úžas, že teda mám za sebou 16 kilometrů.

Dneska mě tedy ráno bolela levá achilovka, trochu boky a zadek. Kolena si svou bolest odbyla při běhu a po běhu.

Bylo mi fakt krásně po doběhu a hlavně při výrazu mého drahého manžela, který byl mým výkonem dosti překvapen. :-)
Doufám, že do konce roku zvládnu zaběhnout půlmaraton.


Komentáře