pátek 25. července 2014

16!

Žel ne roků... Ale kilometrů!

Jdu se pochválit, včera jsem uběhla na jeden zátah 16,1km. Původní plán byl aspoň těch deset. Už vím, že když poběžím rychlostí zhruba 9,5km/h, tak mám šanci na pěkné vzdálenosti. A dařilo se. Žel mobil se rozhodl, že mě potrápí a vypnul se. Naposledy si pamatuju vzdálenost 3,74km, jenže jsem nevěděla kde přesně. Takže jakoby nový běh s tím, že musím zaběhnout alespoň 6,26, aby mi to dalo deset.

Takže už jsem byla poblíž domu, v duchu jsem si načtrtla trasu kolem Kauflandu s tím, že poběžím na vzdálenější přechod. Jenže nohy zamířily doleva, namísto doprava. "Co to dělám? Přeci nepoběžím znova tu samou trasu!" A nakonec, co by ne, běží se dobře, zkusím to. Zkusila a komplet celou, kterou si tak běhám. Na konci 11,63. Podívala jsem se ještě do historie aplikace a hle, součet běhů 15,8km. Doma jsem rychle zapnula počítač a v mapách naklilala neměřenou trasu: 300m. A úžas, že teda mám za sebou 16 kilometrů.

Dneska mě tedy ráno bolela levá achilovka, trochu boky a zadek. Kolena si svou bolest odbyla při běhu a po běhu.

Bylo mi fakt krásně po doběhu a hlavně při výrazu mého drahého manžela, který byl mým výkonem dosti překvapen. :-)
Doufám, že do konce roku zvládnu zaběhnout půlmaraton.


Žádné komentáře: