Jen tak

Co u nás nového?

Už před měsícem jsem s Meluzínou (a mým bratrem a synovcem) navštívila Království železnic. Cesta do Prahy příjemná, Meluzína se umí i celkem slušně chovat, v Kolíně přibyli kluci. Na Andělu se vyznám, plus gps v mobilu jako jistota. Vláčky mě uchvátily. Moc se mi tam líbilo a velmi ráda si tento zážitek dopřeji bez dítěte, přeci jen to nevydrží dobu zírat na místě. Ji nejvíce bavilo metro. V pololehu na zemi neustále mačkala tlačítko, aby metro odjíždělo. :-)

Minulý čtvrtek jsem s dětmi absolvovala výlet do Prahy za kamarádkou. Slibovala jsem dlouho a neustále do cesty přicházely Mumínovy choroby. Vedra naštěstí polevila, dokonce i déšť byl předpovídán. Táhla jsem tak v batohu pro děti i pláštěnky a dlouhé rukávy i nohávy a nakonec samozřejmě nikde ani kapka (pokud nepočítám vodu v bazénku). Děti byly úžasné. Od baráku jsme vycházeli před třičtvrtě na sedm. V busu klid, v Regiojetu v dětském kupé jsem dokonce stihla i kávu vypít. Do metra jsem chlapce připoutala do nosítka, což se mu moc nelíbilo, ale smůla, tam mi pobíhat nesměl. Od Vyšehradu jsme se trochu prošli a už jsme byli u kamarádky a jejích dvou holčiček. Za domem mají nádhernou zahradu jen pro jejich dva vchody, takže dítka skotačila. Počasí i přálo bazénku. Výborný oběd Meluzína označila jako nechutný. Vůbec nechápu její chutě. Chutný je poslední dobou akorát čokoládový jogurt, bramborová kaše a palačinky.
Cestou zpět už nebyla taková slunná pohoda, ale pořád byli hodnější než obvykle.

A největší můj zážitek ze středy. Mám se pořád co učit, co zkoumat, co zažívat. Byla jsem poprvé na dentální hygieně na čištění zubů Air flow (ne přímo tady, to bych se poněkud projela, lapila jsem první odkaz o tomto pojednávající). Zuby mám jak nové.
Paní mi vše vysvětlila (ačkoliv předtím poslala mail s popisem), nasadila brýle, roušku, bryndák a uložila do polohy ležmo. Na zubařském křesle jsem strávila hodinu.
Za rok půjdu zas (budu muset, kafe se prozatím vzdávat nehodlám). :-)

Komentáře