Běhání

Začaly jsme s kamarádkou běhat. Myslím, že kamarádka si věřila víc, prozatím jsem o fous rychlejší já. Evidentně je výstup do čtvrtého patra se zátěží znát.

Včera jsem zakoupila konečně běžecké boty a dneska je zkusila. Hned se líp běželo. I když příště musím věnovat víc rozcvičení horní části těla.

Překvapili mě dva řidiči v autech. Prvně když jsem běžela začátek trasy, tak jsem samozřejmě zůstala vyklusávat na přechodu (nejsem cvok, abych vlítla pod auto) a řidička mi mávla (asi jakože dík). A podruhé při cestě zpět se blížilo auto, opět jsem pod něj nemíníla vletět a pán mi přibrzdil, abych nemusela zastavit. Tak to jsem mávla já.

Poprvé jsem doběhla bez zírání do mobilu v průběhu cesty a mohla jsem se tak překvapit, že jsem uběhla naráz 3km. Na začátečníka jsem se pochválila.

Taky jsem zjistila, že běhat musím odpoledne až večer. Sobotní dopolední běh mě celkem odrovnal a to jsem před během absolvovala pěšší výlet s kočárem do města a zpět.



Komentáře