Lego duplo

Jako dítě jsem si s legem hrála pouze u známých a ještě ne vždy, protože ho měli na chatě. Mamka mi teď říká, že prostě nebylo k sehnání. A asi i kdyby pro ně bylo, tak by na něj neměli. Tedy když dostanu příležitost, tak si velice ráda stavím a hraju.

Předloni k Vánocům dostala Meluzína Lego Duplo Polární zoo. Rovnou se přiznávám, že tohle duplo jsem obdivovala za výlohou hračkářství ještě než se holka vůbec narodila, takže když byla příležitost, koupila jsem. Bylo nechané u mých rodičů, aby tam jako měla nějakou fakt dost dobrou hračku. Ale už je tady, abychom měli víc kostiček.

K loňským (jojo, nemůžu psát letošním) Vánocům dostal své Duplo i Mumín. Box s kostkami. Vybírala jsem já, kupovali moji rodiče. Žel nečetla jsem pořádně popisek, tak jsem u stromku byla dost zklamaná z obsahu. Za tu cenu nic moc. Mumínovi to bylo jedno, okamžitě mnou složené kostky boural. Jemu to ke štěstí stačí. Mně ne.

Takže ku příležitosti svátku dětí (ač jinak je nijak neslavíme, ale když je potřeba, tak je využiju) dostala Meluzína Ariel na výletě lodí. Svátek tedy ještě neměla, ale když já chtěla tak moc stavět.


V Tescu byl výprodej lega, 30% sleva, takže ještě pak dostanou Zábava s kostkami. K tomu tři podložky, jednu objednanou z netu a jeden dort (jakože malý dortík, zřejmě z nějaké sady).

A tady výsledek ze stavění tří sad. Stavěl BE, ale Meluzína si taky ráda staví a hlavně i hraje a vymýšlí co panáčci dělají, budou dělat apod. Mumín stále bourá, ale naučil se už posílat tučňáky a medvěda skluzavkou.




 
A jako bonus mají děti novou záclonu. Vybírala Meluzína.



Komentáře