Vánočně

Tak tedy vánočně se naladit se mi asi pořád moc nepodařilo, ale stromek ozdoben svítí (starší dítě vyžaduje, aby svítil pořád) a dárky se budou nadělovat večer.

Slavnostní večeři jsem odpískala neb chci mít večer klid, takže jsme se slavnostně naobědvali, v podvečer se oblékneme do slavnostního a objeví se dárky. Aby si děti taky pohrály. Mnoho toho nebude neb není potřeba kvanta darů, ale hlavně zdravá rodina pohromadě.


Mimochodem zdravá rodina... Letos jsem se rozhodla, že nebudu matlat salát, beztak bude u rodičů (obou), takže budou hranolky a losos. Neunikla jsem. Téměř celé pondělí jsem strávila u svých rodičů. Tvořením salátu, lepením lineckého, děláním krému do ořechů (a následném patlání), žehlením a balením dárků. Moje maminka si totiž zlomila levou ruku. A maminka je co? Aaaaano, levák. Taťka nemocný, mamka zlámaná a bolavá, takže jsem sbalila starší a jely jsme pomáhat.

Ještě povzdech nad tím, že v neděli (když jsem přeinstalovávala wokenice na rodičovském počítači) jsme se bavili o zlomeninách a jak jsme my děti šikovné, že jsme nikdy nic zlomeného neměli. Jen ta mamka kdysi před léty právě ruku. No tak ji má znova.


A jedna fotografie na závěr. Pravý vánoční netopýr. :-) Dneska jsem ho přímo fotila, starší si ho chtěla i pohladit, což jsem tedy jako zlá matka nedovolila. :-)

Komentáře