Záhada zmizelého foťáku

Chtěla jsem se pochlubit novým kobercem, co mají děti na své hrací ploše. Žel při stěhování nábytku na ten krásný nový koberec se fotoaparát ztratil. My dospělí si jasně vybavujeme, kde jsme ho viděli  naposledy, já jsem ho i v ruce držela. No a to jsou vzpomínky. Foťák nikde. Prohledali jsme místa, kde by se mohl nacházet, já pak i místa, kde by se neměl a nemohl nacházet a nikde není. Asi přišel skřítek a foťák schoval, že na co fotit koberec?

No doma je ještě manželův fotoaparát, případně můj mobil. To bych ovšem musela být schopná si vzpomenout, že chci něco vyfotit.

Tak jen link z obchodu, jak ten koberec vypadá.KLIK ZDE
Je taky příjemně hebký a hezky se na něm ztrácí hračkový nepořádek a tím pádem neustále syčím bolestí, protože hračky nevidím a sem tam na nějakou šlápnu. :-)  Dobře mi tak, koberec jsem totiž vybírala já.

Komentáře