Holka X Kluk

Kamarádka se mě ptala někdy v létě, jestli jsou děti každé jiné. Celkem bez přemýšlení jsem odpověděla, že jsou takoví stejní, je to jedno, holka nebo kluk. Facku jsem si měla dát.

Samozřejmě pár dní na to už jsem rozdílů viděla několik a po tom, co se kluk naučil chodit, vidím vše jinak.
Možná to není tolik rozdílů, ale zásadních.

Holka ve 14m: Slyšela na slovo "ne" a zakázané věci si všimla možná tak jednou dvakrát a na opakované ne už si nevšímala.
Neničila hračky, neohryzávala knihy a nejedla papír.

Kluk ve 14m: Absolutně neslyší na "ne", naopak čím víc ne, tím větší radost z toho, co dělá: tříská dvířky od trouby (celý sporák je nakřivo a celý se třese), otáčí programátorem pračky jen tak i při praní (pračka je chytrá, respektuje  mnou zvolený program a jen piští, že ji někdo otravuje; bohužel otočený programátor na 0 znamená, že se chytrá pračka prostě vypne a můžu prát znova), otvírá mrazák a zírá do něj, otvírá kýble s plínama a hraje si s víky (příjemná vůně, haha), šmejdí v potravinové skříni. Naučila jsem se tak zavírat vrátka mezi kuchyní a obývákem po celý den, nikoliv jen během vaření. Pak tu přeskakuju jak kůň při Velké Pardubické (dnešní výkon: hrnek s podšálkem s kávou pro kamaráda).
DVD  a CD jsem z nejnižší police ve skříni musela přesunout výše, protože obaly od DVD jsou z papíru a tím pádem poživatelné.
Ničí knížky: pojídá a nebo škube listy.
Rozhazuje hračky po místnosti a pak se děsně diví, že zakopává a že zem je tvrdá a ŘVEEEE.

Abych teda nekončila výčtem klučičích zlodušáren, tak ještě napíšu, že na rozdíl od holky je kluk mazel. Mazlí se rád a denně a užívá si to. Holka to neumí doteď a spíš se snaží, když vidí, jak se mazlí kluk.




Komentáře

  1. Koukám jako u nás :-).Jj kluci narození po holkách to je jiný kafe :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář.