Je libo plyšáka za 6000?

Aneb v jednom nejmenovaném obchodě se žlutou taškou a červeným nápisem probíhá akce, kdy za každých 200Káčé obdrží zákazník BOD. A když nasbírá milý zákazník bodů 30, bude plyšák.

Teda plyše miluju, ale nejsem magor. Když si teda spočtu, kolik bych musela utratit v tom nejmenovaném obchodě, abych získala alespoň JEDNOHO plyšáka, tak se dostávám na těch 6000 (minimálně!) v nadpisu. Jako vážně se na tohle někdo nachytá? A to se jeden z těch potvor dá zakoupit za necelé čtyři stovky. Fakt někdo bude jako blázen lepit body?

Za sebe doufám, že až mi děti povyrostou, nebudou se chytat žádných z těhle ulítlých akcí. Doma se povalují kartičky Angry Birds a Gougouni (babi a děda jezdí do toho obchodu), ale jen pár. Měla radost z nových hraček a další nevyžadovala. A kartičky tuze moc chutnají klukovi. :-)


Komentáře

  1. Tak to jsi úplně nepochopila podstatu akce. Marketing obchodů se zaměřuje na děti, protože děti rozhodují o velké části nákupů dospělých a ani jedna strana si to neuvědomuje. Děti rozhodují i o tvých, protože všichni si nalháváme, že zrovna na nás reklama nepůsobí. Působí téměř na všechny. A se staršími dětmi bude spíš hůř. Proto dává McDonnal do svých menu hračky a proto to v některých státech je zakázané. Je to hnusná reklama cílící na skupinu, která se nemá šanci bránit a manipuluje už od kolébky. Tím končí smutný příběh z pozadí businessu a marketingu.

    OdpovědětVymazat
  2. Máme velké i mrňouse a těm velkým dětem jsem jasně vysvětlila,že nemíním v tomto předraženém obchodě nakupovat "víc než je mi milo" a tím pádem nemají šanci na získání poťapaných plyšáků.Vzali to celkem bez připomínek.Taky nechápu co si obchody myslí...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář.