Výlet na lodi.

Na lodi si užila jen holčička. To mně takhle minulou středu volá mamka, že mají zamluvená místa na výletní parník a zda pustím holku s nimi. No zatrnulo ve mně. Parník, volná paluba, kolem kvanta kubíků vody...

Rychlá porada s manželem a že teda pustíme. Večer jsem seděla u počítače a hledala fotky lodi. Pamatovala jsem si zábradlí na horní palubě a to bylo zábradlí akorát tak na prolejzání. Naštěstí jak loď prošla rekonstrukcí, nějakou dobrou duši napadlo, že horní zábradlí musí být víc vyplněné.

V neděli jsem holčinu odvezla k přístavišti, čekal tam už brácha se synovcem. Dorazili naši, převzali si dítko a šli si sednout. Já se rychle přesunula na most, abych jim ještě zamávala, až vplují do plavební komory. Mávali mi všichni.

Tříhodinovou cestu ta moje holčička zvládla skvěle, byla hodná, poslouchala, jedla pěkně, no krása poslouchat, jaké hodné dítě člověk má. :-) Hahaha.


Ještě jsem pozvala bráchu se synovcem k nám, aby si děti pohrály. Konečně se synovec nebojí, co jako s tou mojí cácorou má dělat, takže si v poklidu hráli.

Potom cesta na nádraží, abychom vyprovodily kluky. Ještě jsme se zastavily v Tescu pro vodovky a štětce. Musím vymýšlet program na zimu, když se mi do školky nedostala (jako jediné dítě ze všech mých známých, které mělo na školku věk). Vyprosila si ještě hřiště, takže vyblbnout se na hřišti a pak hurá domů.

Byla to moc fajn neděle.

Komentáře