Sušenky

Hřišťová kolegyně dneska přinesla na ochutnání domácí sušenky. Pekly s holčičkou. Tož jsem si nechala napsat recept, dotáhla dítě do nákupáku pro šlehačku (páč to se doma normálně nevyskytuje) a o půl osmé večer jsem se pustila do hňácání těsta na sušenky.

Dělala jsem jen poloviční dávku, ale něčeho víc, nečeho míň, takže těsto až moc vláčné. Nakonec ale nevypadají ani nechutnají nejhůř. Jelikož v receptu nebylo, jak dlouho se mají péci v té středně vyhřáté troubě (tyhle kusy receptů fakt nesnáším), takže pokusem omylem jsem pekla dva a kousek plechu do půl desáté. Ale na chuť jsou dobré. Dítko (to starší, mladší nemá nárok) dostane ke snídani na přilepšenou domácí sušenku. :-)

A k obědu roštěnou, kterou ukuchtil tatínek. Pěkně jsme se večer u sporáku prostřídali. Jsem ráda za chlapa, který umí vařit a kterého to vaření baví. Vaření totiž nesnáším.

Mimochodem recept na sušenky k nalezení na Solamylu.

Komentáře