Výlet do Zoo Praha

Původní plány opět překopány.
Měli jsme jet celá rodina, ale jednak klučík pokašlával, druhak jsem naznala, že by se v Zoo dost nudil. Nevlastním toliko tepláků, které by tam na zemi mohl lezením zničit a v kočáře by celou dobu nevydržel a bohužel není nosící miminko jako byla jeho starší sestra.

Tedy s holkou hurá do Zoo. Vzbudila jsem nás po šesté hodině, abychom se v klidu stihly vypravit na bus v 7:17, co nás dovezl na vlakové nádraží.
Na nástupišti už čekal vlak. Dřívější, ale když už jsme tu byly, tak proč čekat do osmi. Usadily jsme se v kupé a byly po celou cestu samy. Taková pohoda. Holka si v klidu kreslila.
Cesta uběhla rychle. Holka už se těšila na "krtka" čili metro. :-) Tentokrát jsem si ji pohlídala, žádné zdrhání k díře. :-)
Metrem na Nádraží Holešovice a tam jsme měly podruhé štěstí na spoj. 112 zrovna nabírala lidi a bylo jich ještě tak málo, že jsme si sedly.
V Zoo jsme tak stály hned po otvírací době. Zakoupila jsem lupen (hurá pryč 200Kč), holka naštěstí ještě zadarmo.
Zašly jsme hned na lemury, pak tučňáky. Ti se jí moc líbili, hlavně pak houpačky kousek od nich. Pak ptáci, psouni a hurá na medvěda. Tam ji zaujala skluzavka a pomalu jsem ji odtamtud nemohla dostat.
Šly jsme ale přivítat Lenku. Zašly jsme omrknout papuchy a supy a pak už přišla i Suz s rodinou a naše výprava byla kompletní. Jsem takový blb, co kazil zábavu, páč moje konverzační angličtina je v mínusových bodech. :-(
Prošli jsme se všichni pořádně (například ke gorilám, odtud holka nechtěla jít, jak se jí líbilo gorilátko), než jsme u údolí slonů narazili na jídlo (Gočárovy domy jsem zavrhla, nechtěla jsem tam nechat svou celodenní útratu). I tak ten smažák, hranolky, trocha tatarky stálo dost. :-/ Holka měla hlad, já taky a tohle tam bylo asi nejlevnější. Jestli někdy pojedu zas, tak jako tradiční řízkař...
Zašli jsme na žirafy a surikaty a pak ještě do údolí slonů. Taky ještě polít slona pro štěstí. Holka bude mít asi spoustu štěstí, zmáchala ho pořádně. :-)
No a pak už se blížila druhá hodina, mnou stanovený čas pro odjezd. Ještě tedy rozlučka s tučňáky a pak na bus a na metro a na vlak a domů.
Holka cestou neusnula, jen byla trochu živější, ale anglicky mluvící slečna usnula a španělkám jsme byly fuk. :-)
Domů jsme to vzali ještě přes zmrzlinový stánek. Slíbila jsem to své holčičce, která pořád toužila v Zoo po nanuku a já jí koupila jen jeden umrněný kopeček zmrzliny (hm, stál 15Kč). "Malá" zmrzlina točená tady 12Kč a mnohem lepší na chuť.

Výlet to byl pěkný, ráda jsem viděla holky a myslím, že i ta moje holčička si užila jen maminky a zvířátek.

Komentáře